PROGRAMACIÓ
|
||
OBJECTIUS GENERALS
|
Treballar els
aspectes/habilitats necessaris per la lectura i escriptura
Treballar la motivació de N
vers la lectoescriptura per tal d’evitar el rebuig que actualment té al
llenguatge escrit.
Millorar la capacitat d’atenció
i concentració
|
|
OBJECTIUS ESPECÍFICS
|
ACTIVITATS
|
SEGUIMENT
|
TREBALLAR LA MEMÒRIA VISUAL
|
Quadern ortografia visual
(Daniel Gabarró)
|
|
TREBALLAR LA DISCRIMINACIÓ
AUDITIVA DELS SONS QUE ENCARA NO TÉ ASSOLITS: /x/, /ll/, /g/, /j/
|
jCLIC discriminació de
fonemes, ritmes, rimes
|
|
Discriminar parells de
paraules semblants
|
||
Discriminar sons de
l’ambient
|
||
TREBALLAR LA IDENTIFICACIÓ I
RECONEIXEMENT DE SONS EN UNA PARAULA
|
Joc lince de síl.labes creat
durant la meva estada de pràctiques
|
|
Joc quien és quien de
sil.labes creat durant la meva estada
de pràctiques
|
||
Fitxes del llibre Ja sé llegir
|
||
Joc fonòlogic
|
||
|
||
TREBALLAR LA PERCEPCIÓ
VISUAL
|
Simetries
|
|
TREBALLAR L’ELABORACIÓ DE
FRASES SIMPLES
|
Amb els lotos del Tren de
Paraules
|
|
TREBALLAR LA LECTURA PER TAL
DE REDUIR LES ERRADES I MILLORAR LA COMPRENSIÓ LECTORA
|
Lectura ràpida de sílabes
|
|
TREBALLAR ELS ASPECTES
RELACIONATS AMB LA MANCA D’ ATENCIÓ I CONCENTRACIÓ
|
Joc memory, joc de les 7
diferències
|
|
Mini Arco
|
||
Fitxes per a desxifrar
instruccions
|
OBSERVACIONS:
Les activitats s’aniran alternant a cada sessió setmanal dels dimecres. Així com també, s’aniràm eliminant o incorporant objectius nous depenent del progrès de N. Aquest no és un pla de treball tancat però si orientattiu del que s’ha de treballar amb N per tal que pugui millorar en les seves DA.
Objectius
amb la família
-
Informar
i orientar als pares sobre com pot aprendre millor la seva filla
-
Treballar
la dinámica familiar per tal de crear un ambient més estructurat per la seva
filla ( elaboració d’un horari setmanal).
Objectius
amb mestres
-
Sensibilitzar,
donar pautes i orientacions metodològiques per atendre les NEE de N i assegurar
el seu èxit escolar ( exemples: evitar la correcció sistemàtica de tots els
errors ortogràfics de la seva escriptura,
als examens apropar-se a
l’alumna i llegir-li oralment les
preguntes, proporcionar temps adicional, avaluar els exàmens i treballs en
funció del seu contingut (no de la seva forma),contemplar la possibilitat de
realitzar exàmens orals o tipus “test”, etc…)
No hay comentarios:
Publicar un comentario